העוצמה של מיצובישי נכנסת הביתה
 

על הקשר בין עיר שאוכלוסייתה מזדקנת ומערכות שליטה ובקרה

לאורך השנים, מעונות הסטודנטים נבנו במתחם האוניברסיטה קרוב ככל הניתן לקמפוס והסטודנטים בילו שם רב זמנם.

כחלק מהמגמה של עיריית ירושלים למשוך אוכלוסייה איכותית, צעירה ותוססת שתתרום להחייאת העיר ולחיזוק העסקים ומתוך אמונה כי חווית מגורים טובה ומוצלחת תהווה משקל חיובי בהחלטה עתידית להישאר בעיר גם לאחר סיום הלימודים הוקמו מעונות למאות סטודנטים במרכז העיר.
לתוספת של מאות סטודנטים למרחב העירוני של ירושלים יש השפעה משמעותית על הקהילה הסובבת אותם אבל גם על הסטודנטים שמגיעים לחיות בקהילה חדשה.
במתחם המעונות החדש, הוקמו עבור הסטודנטים עשרות דירות מרוהטות, המיועדות ליחידים ולזוגות. הכוללים 2 מגדלים  בני 6  קומות על שטח של כ-7,000 מ"ר.

ההסכם על הקמת המעונות נחתם בין עיריית ירושלים לבין החברות שפיר ומעין פרויקטים במתווה B.O.T, במסגרתו תחזיק חברת שפיר בנכס ב-25 השנים הקרובות, ובסיומן ישוב הנכס לעירייה.

מאופי ההסכם, בחירת מערכות מיזוג האוויר הוגדרה ככזו המאפשרת שליטה מרכזית ואפשרות לחיוב צרכנים בהתאם לצריכתם האישית וכן חסכונית בצריכת אנרגיה ואמינה במיוחד.

לפרויקט נבחרו מערכות CITYMULTI VRF  של מיצובישי אלקטריק עם 300TR ו-366 יח' פנים גלויות עיליות.

באזורים הציבוריים הותקנו מערכות מיני מרכזיות מתועלות. ועל כל יח' המיזוג מפקדת יח' הבקרה המרכזית AE-200  המאפשרת הפעלה מקומית/אזורית/כללית לפי בחירה.

טיימר יומי/שבועי:להפעלה/כיבוי, שינוי מצב עבודה, מהירות מפוח, שינוי טמפרטורה, הטיית כיווני אוויר, מניעת פעולות ממשתמש מקומי.

חיוב צרכנים ברמת מאייד, ניהול צריכה ובקרת אנרגיה ברמת המשתמש הבודד יומית/חודשית/שנתית

ניתן לשליטה מרחוק באמצעות טלפון חכם, טאבלט וכדו'

יועץ: מנשה מועלם

ביצוע: חברת האחים ע.מלק למיזוג אויר בע"מ

 

 

חזרה לעמוד בלוג ראשי    >
דילוג לתוכן