העוצמה של מיצובישי נכנסת הביתה
 

מערכות מיזוג תת רצפתי

עולם הבנייה ממשיך להשתנות ומביא איתו רצונות וצרכים חדשים בישראל. תנופת הבנייה והרצון התמידי לעלייה באיכות החיים, מגדילים את הצורך בפתרונות עבור חימום מקורות מים (בריכות וג'קוזי) לצד הרצון לפתרונות חימום הבית בימי החורף.

הפתרונות בשוק

בבתים רבים בישראל ובעולם, מותקנות מערכות חימום מבוססות גז/סולר/חשמל, שהשתכללו עם השנים ויודעות להגיע לביצועים טובים. רובן אף אמינות מאוד אבל "זוללות" אנרגיה ובכך מטילות הוצאות כבדות על משתמש הקצה, מה שבאופן טבעי מרתיע לקוחות פוטנציאליים. המסקנה אם כך ברורה: יש חשיבות בשדרוג חסכוני של פתרונות לחימום המים.

מהי משאבת חום?

משאבות חום פועלות ממש כמו מזגן רגיל שאותו כולנו מכירים, הן "שואבות חום" מחלל אחד ומעבירות אותו לחלל אחר בצורה יעילה וחסכונית מאוד. זאת הסיבה, שמדינת ישראל כמו מדינות רבות באירופה, החליטה לאסור על שימוש בדודי מים חשמליים (רגילים) בבנייה רוויה, ובמקום זאת לעודד שימוש במשאבות חום.
הכדאיות הכלכלית בשימוש משאבת חום אל מול דודים חשמליים רגילים או חימום מים על גז או סולר – הינה חד משמעית – הכי כדאי משאבת חום.

מיצובישי אלקטריק

מיצובישי אלקטריק זיהתה את הבעיה ואת הצורך במערכת חסכונית באנרגיה. החטיבה פיתחה פתרונות חימום מים חסכוניים, אשר מיושמים במערכות הקיימות. היכולת להביא את שיא טכנולוגיית האינוורטר לעולם החימום הביתי היא פריצת דרך בשוק "הזללני".
לדוגמה, משאבת חום של מיצובישי אלקטריק לוקחת 1 קילוואט של חשמל ואיתו "לוקחת" 2.2 קילוואט של חום מהסביבה, בכדי לספק סך של 3.2 קילוואט חימום. כלומר, בצורה יעילה נקבל 3.2 קילוואט חימום בעלות של 1 קילוואט חשמל, לעומת מערכות חימום רגילות המבוססות על גז או חשמל, בעלות יעילות נמוכה יותר המתבטאת בקבלת 0.8 קילוואט חימום על כל 1 קילוואט חשמל שנשקיע!

לפרטים נוספים על מערכות מיזוג תת רצפתי, צרו קשר

כאשר הבינה המלאכותית פוגשת את מערכת ה-Ecodan של מיצובישי אלקטריק

מערכת חימום הרצפה של מיצובישי אלקטריק נקראת בשם Ecodan (אקו-דאן) ומציגה רף חדש של יעילות וחוכמה. כפי שניווכח, היעילות הזו תהפוך משאבת חום לחימום תת רצפתי לכלי חסכוני ביותר.
מחוץ לבית, מותקנת משאבת החום, ובתוך הבית מותקנים יחידה הידרונית ומוח המערכת.

המערכת לומדת את הבית בכל הפעלה, מודדת את הטמפרטורה בחלל הבית, הטמפרטורה של המים המוזנים מתחת לרצפה והטמפרטורה מחוץ לבית. המערכת משווה בצורה קבועה את שלושת הפרמטרים הללו ולומדת אודות הבית שלכם. כל בית ובית שונים זה מזה מבחינת עובי הבידוד, סוגי החומרים, איטום החלונות ועוד.

המערכת לומדת כמה זמן לוקח לה להתאים את הטמפרטורה בחלל הבית בהשוואה ליתר המשתנים, ולאחר מכן, יודעת לחזות ולהתאים את הטמפרטורה בצנרת המים לטמפרטורה בתוך הבית. בדרך כלל, בימי חורף חמים, , נאלץ הלקוח לפתוח את חלונות הבית, כיוון שעבודת החימום התת רצפתי מחממת את הבית יותר מדי. כך, הוא "זורק" החוצה אוויר חם שהשקיע בו כסף בכדי לחמם אותו. עם מערכת האקודן זה לא קורה! המערכת יודעת לחזות את השינויים במזג האוויר ולהתאים את הטמפרטורה בצנרת המים מתחת לרצפה, על מנת שבבית נרגיש נעים עם אותה הטמפרטורה שהוגדרה מראש. עכשיו ברור, חימום תת רצפתי יכול להיות נעים, חם וחכם!

סוגי מערכות של מיצובישי אלקטריק

במיצובישי אלקטריק היפנית הבינו שללקוחות שונים יש צרכים שונים, ולכן פיתחו קשת רחבה של מערכת חימום מים הניתנות לחימום, החל מדירה קטנה ועד לבריכות אולימפיות:

  • אקודן 16kw – מערכת חימום מים הניתנת לחיבור כחלק ממערכת מיני VRF ביחד עם יחידות מיזוג, וגם כחלק ממערכת בודדת.
  • אקודן 27kw – מערכת חימום מים עוצמתית המיועדת לחימום מקורות מים ומבני מגורים גדולים.
  • יחידות PWFY בגדלים של 12.5kw ו – 25kw הינן יחידות אשר נותנות מענה עבור דרישה לטמפרטורות גבוהות. יחידות אלה הינן חלק ממערכת VRF, וניתן לשלב אותן עם יחידות מיזוג.
  • יחידת CAHV היא יחידת Monobloc שנותנת מענה ללקוחות עסקיים, הדורשים מערכת שיכולה לחמם מאגרי מים עצומים לטמפרטורות גבוהות, תוך ניצול יכולות האינוורטר מעולם ה-VRF.

תמיכה וליווי של ניסקו

כשותפים אסטרטגיים שלנו, ניסקו מעניקה לכם את הליווי המלא, החל ממתן הדרכות על המוצרים, דרך תהליך התכנון והמכירה ועד ליווי בהתקנה עצמה.
ניסקו מעסיקה את טובי המתכננים ויועצי מערכות המים בשוק, אשר נותנים לכם, השותפים שלנו, את כל הידע והפתרונות האפשריים לצרכי הלקוחות שלכם.

תמונות של פרויקטים גדולים:

אקוואשילד

מרכז קבוצת ניסקו מודיעין

ישיבת חברון

קראו גם – התייעלות אנרגטית במזגנים

חזרה לעמוד בלוג ראשי    >
דילוג לתוכן