העוצמה של מיצובישי נכנסת הביתה
 

מה זה מזגן אינוורטר?

משמעות המונח אינוורטר "Inverter" הינה המרה, והכוונה הינה לשינוי התפוקה של המדחס על ידי שינוי של מהירות המדחס לשם שמירה על טמפרטורה יציבה בחלל.

עומס החום במבנה משתנה לאורך שעות היממה, בבוקר ובערב קר יותר מאשר בצהריים, כמות האנשים משתנה, אביזרים ומכונות מופעלים ומופסקים, ועל מנת שיהיה לנו נעים ונוח יש צורך לשמור בכל העת על טמפרטורה קבועה. מה גם שכיום אנו מודעים יותר מתמיד לחשיבות החסכון בחשמל ולמערכות "ירוקות". מזגן אינוורטר נותן לנו מענה בשני המישורים:

טמפרטורה יציבה וקבועה: מערכות האינוורטר של מיצובישי מגיעות לרמת דיוק של כחצי מעלה מהטמפרטורה שדרשתם. דיוק זה נותן הרגשת אוויר משובחת (לא עוד קפיצות של חום וקור המורגשות במזגנים רגילים). תוכלו להרגיש זאת במיוחד באוויר הנעים והלח יחסית בחורף. מזגנים רגילים מייבשים מאוד את האוויר בחלל הבית, אך הודות לשמירת הטמפרטורה היציבה של מזגני אינוורטר מבית מיצובישי, לא תרגישו בייבוש אוויר.

חיסכון בצריכת החשמל: הודות לפעולה רציפה אך משתנה של מדחס האינוורטר (היחידה החיצונית) ניתן לרדת לרמת עבודה של 15%. כלומר, אם הופעלה יחידה אחת בלבד בכל הבית, המערכת תספק את התפוקה רק עבורה. ככל שיותר יחידות יעבדו, כך היחידה החיצונית תספק תפוקה גבוהה יותר. בנוסף, המערכת יודעת לווסת את התפוקה לכל חלל בהתאם לעומס היחסי בחלל המסוים, כלומר לתת יותר תפוקה לחלל בעל עומס חום רב יותר.

אינוורטר

חזרה לעמוד בלוג ראשי    >
דילוג לתוכן